• <a href="https://assolutions.visualmatters.be/setlang/nl" class="active">nl</a>
  • There's a new service in town: PUBLIC STAFFING!

    2021-10-21

    De oplossing voor uw tijdelijke personeelsnoden: PUBLIC STAFFING

    Wordt u geconfronteerd met een tijdelijke of langdurige personeelsnood als gevolg van ziekte, uitstroom, tijdelijke hoge werkdruk,...?

    Het is niet evident om op korte (en zelfs op langere termijn) termijn een expert te zoeken, te vinden en aan te werven. Collega's dienen intussen dossiers of bepaalde taken over te nemen en dit zorgt voor extra frustraties.

    Redenen genoeg om te kiezen voor een snelle en kwalitatieve oplossing!

    Public Staffing is een service van Cipal Schaubroeck en A&S Solutions. Deze dienstverlening kan u een oplossing bieden via een snel beschikbare en ervaren professional die u voor een bepaalde periode en binnen een bepaald domein komt ondersteunen.
    Dit kan voor een korte of lange periode, een aantal dagen per week of fulltime.

    Graag stellen we voor u een flexibele oplossing voor, afhankelijk van uw noden.

    Klik hier voor meer info!
  • Artikel in STERCK Magazine: Hoe anticiperen met mijn rekruteringsstrategie op de war for talent?

    2021-06-17

  • Sluitingsdagen mei 2021

    2021-05-07

  • We pakken uit met onze tool Jobsolutions in de Fokus Business Guide (De Standaard)

    2021-02-18

  • Update werking A&S Solutions - Covid-19 - juni 2020

    2020-06-10

    Vanaf maandag 15 juni 2020 zal A&S Solutions terug volledig operationeel zijn vanuit de kantoren in Kruisem. Vanzelfsprekend worden hier alle maatregelen omtrent hygiëne en 1.5m afstand bewaren gehandhaafd.

    Er wordt wel gevraagd aan bezoekers om de gebouwen te betreden met een mondmasker. Ontsmettende handgels zijn in alle ruimtes voorzien en de kantoren worden dagelijks ontsmet.

    Tot binnenkort,
    Het A&S Solutions Team

  • Update werking A&S Solutions - Covid-19 - mei 2020

    2020-04-28

    Beste klant,

    Als uw HR-partner informeren we u graag rond de maatregelen die wij treffen om enerzijds de impact van COVID-19 te beperken, en anderzijds maximale klantenservice en support te garanderen.

    Uiteraard volgen ook wij de richtlijnen van de overheid op de voet. Op basis van de beschikbare informatie treffen wij volgende maatregelen:
    - Medewerkers die zich ziek voelen worden onmiddellijk gevraagd om niet naar onze kantoren te komen en geen fysieke afspraken met klanten en/of    sollicitanten te hebben.

    - Wij blijven onze medewerkers vragen om maximaal van thuis uit te werken. Vanaf 18 mei zullen medewerkers opnieuw beperkt op kantoor aanwezig zijn (via een beurtrolsysteem). Alle mogelijke hygiënische maatregelen en hulpmiddelen worden getroffen en zijn aanwezig

    - Samenkomsten met klanten en kandidaten zijn vanaf deze datum mogelijk maar digitaal communiceren blijft de vaste basis. Wij investeerden daartoe in een professioneel digitaal platform voor interviews en vergaderingen.

    - Digitaal screenen van kandidaten blijft in het kader van preventie de te volgen weg. Wij lanceren daarom op 1 mei aanstaande ons gloednieuwe digitale platform voor online assessments en testen van kandidaten.

    - Voor kandidaten die toch via een fysieke aanwezigheid getest worden hebben wij de nodige sets met handschoenen, ontsmettende handgel, maskers, ontsmette balpennen enz. voorzien. Alle lokalen worden na elk gebruik volledig gedesinfecteerd.

    Wij vertrouwen erop dat deze maatregelen bijdragen aan het beperken van de impact van COVID-19 terwijl we tegelijkertijd u als klant maximaal kunnen ondersteunen.

    Met vriendelijke groet,
    Steven De Vos
    CEO A&S Solutions

  • Update werking A&S Solutions - Covid-19 - verlenging maatregelen

    2020-04-16
    Beste klanten,

    Naar aanleiding van de recente berichtgeving van onze Nationale Veiligheidsraad zien we ons genoodzaakt om onze activiteiten tot 3 mei 2020 van thuis uit verder te zetten. Onze consultant blijven dan ook dagelijks bereikbaar via de gekende kanalen.

    Wij houden u op de hoogte bij mogelijkse veranderingen!
    Blijf gezond en nog even volhouden #blijfinuwkot!

    Tot binnenkort!
    Het A&S Solutions team
  • Update werking A&S Solutions - Covid-19 - april 2020

    2020-03-30
    Beste klanten,

    naar aanleiding van de recente aanpassingen van de COVID-19 maatregelen, zijn we genoodzaakt om onze activiteiten tot na de Paasvakantie van thuis uit verder te zetten. Onze consultants blijven dagelijks beschikbaar per telefoon of mail.

    We houden u verder op de hoogte bij eventuele aanpassingen!
    Blijf gezond en #blijfinuwkot!

    Tot snel,
    Het A&S Solutions team
  • Update werking A&S Solutions - Covid-19

    2020-03-13

    Beste klanten en partners,

    Naar aanleiding van de recente aanbevelingen van de federale overheid omtrent het coronavirus, zien wij ons genoodzaakt u op de hoogte te brengen van de genomen maatregelen bij A&S Solutions.

    1. Lopende selectieprocedures & opdrachten consultancy

    Om sollicitanten, waarnemers, externen en medewerkers te beschermen hebben we in navolging van het standpunt van oa Poolstok de opdrachten die hier ter plaatse in Kruisem of bij de klant doorgingen on hold geplaatst. We zullen hierover transparant en tijdig communiceren met de betrokken partijen.

    Bij de opdrachten waar uitstel moeilijk ligt, zullen schriftelijke proeven vervangen worden door thuisopdrachten, verkennende gesprekken zullen plaatsvinden in de vorm van telefonische screenings, jurygesprekken vanop afstand en online assessments of assessment centers ter plaatse maar zonder fysiek contact.

    Grote schriftelijke examens zullen worden uitgesteld daar zij niet via thuisopdracht kunnen verlopen.

    Nieuwe selectieprocedures zullen later worden opgestart, dit in samenspraak met de klant.

    Andere overlegmomenten worden digitaal georganiseerd of uitgesteld naar een latere datum.

    2. Maatregelen A&S Solutions

    Onze dienstverlening blijft gegarandeerd.

    Onze medewerkers werken allemaal van thuis uit en zijn bereikbaar via mail en telefoon. Deze maatregelen hanteren we tot en met 3 april 2020.

    Daarna zal de situatie terug herbekeken en gecommuniceerd worden.

    Bij vragen of opmerkingen aarzel dus zeker niet om ons te contacteren!

    Bedankt voor uw begrip!

  • Bereikbaarheid A&S Solutions - 6 december 2019

    2019-12-06
    Door problemen met ons telefonienetwerk zijn we niet te bereiken op 6 december 2019. We hopen dat deze problemen snel van de baan zijn. U kunt ons wel per email bereiken op ellen@assolutions.be. Stuur uw contactgegevens door en we bellen u zelf terug!

    Onze excuses voor het ongemak!
    Het A&S Solutions team
  • Jaarlijks verlof 2019

    2019-07-17

  • What's Up 2019

    2019-05-16

    Slim besturen voor gelukkige burgers

    Van 3 tot 7 juni 2019 nodigen C-Smart en Cipal Schaubroeck alle beleidsmakers en overheidsmanagers uit om samen na te denken over de ultieme doelstelling van een eigentijds slim bestuur. Er wordt een programma voorzien in Nazareth en Geel gedurende deze dagen.

    De kick-off start op 3 juni, daarop volgen van 4 t.e.m. 7 juni de themadagen. Hier wordt gedebatteerd over speciefieke uitdagingen en oplossingen. Er wordt gefocust op verschillende terreinen: burgemeesters, schepenen, directeurs, beleidsmakers, IT-medewerkers en medewerkers zullen er zeker hun gading vinden.

    Op woensdag 5 juni in Geel zal onze consultant, Dieter De Kerpel, het hebben over strategisch talentmanagement in de sector. Tijdens deze workshop wil hij het traject meegeven waarbij beschreven wordt hoe vanuit een duidelijke missie-visie bepaling, operationele krachtlijnen kunnen worden gedistilleerd. Dieter zal een aantal aandachtspunten op rij zetten op organisatie niveau (processen- & risicobeheersing), dienstniveau (benchmarks, indicatoren, ...) en de impact hiervan op medewerkersniveau (talentmanagement, anders evalueren, ...).

    Inschrijven kan via deze link.



  • De eerste editie van JobCom is een feit!

    2019-03-20
    A&S Solutions heeft JobCom in het leven geroepen om de relatie met onze JobSolutions-klanten te versterken. Dit is het softwarepakket dat we in de markt gezet hebben om de selectieprocedures van A tot Z te beheren en op te volgen. Binnenkort komt de release van de vernieuwde versie: Jobsolutions 3.0.
    Dus leek het ons het ideale moment om een community op te starten voor onze gebruikers. We streven ernaar om met JobSolutions het rekruteringsproces zo efficiënt mogelijk te maken. Om onze software verder te optimaliseren en steeds meer op de maat van de klant te maken, hebben we input nodig van de dagelijkse gebruikers.

    Tijdens de eerste sessie werd dan ook ruim voldoende tijd gemaakt om stil te staan bij de positieve punten en ook de werkpunten van JobSolutions. We noteerden ook vele suggesties die ons door enthousiaste aanwezigen werden opgegeven. We namen deze punten mee en gingen ermee aan de slag.

    Deze eerste sessie was de ideale gelegenheid om kennis te maken met andere besturen en ideeën uit te wisselen. We hadden enkele ervaringsdeskundigen uitgenodigd die een korte uiteenzetting gegeven hebben over rekrutering in de overheidssector.

    In februari 2019 hebben we 2 sessies georganiseerd: de eerste ging door in het Koetshuis in Ooidonk en de tweede in het Elewijtcenter in Zemst.

    Indien u geïnteresseerd bent om ook deel te nemen aan een volgende editie in juni 2019, hou zeker onze website in de gaten!

    Tot dan!
  • A&S Solutions is officieel Partner van Poolstok

    2019-03-01
    A&S Solutions en Poolstok helpen de (para)publieke instellingen in Vlaanderen om de juiste beslissingen te nemen op het vlak van personeel en organisatie. Aanwerven van nieuwe medewerkers is geen gemakkelijke taak. Samen met Poolstok helpt A&S Solutions u daarom graag bij de selectie van het juiste talent.

    A&S Solutions is een erkend selectiebureau dat zich nagenoeg exclusief naar de overheid richt. Wij bieden onze diensten al bijna 20 jaar aan ruim 100 lokale besturen en publieke organisaties.

    A&S Solutions verzorgt zowel de totale organisatie van de examens als de organisatie van deelopdrachten zoals technische proeven, testen van informaticakennis, psychotechnisch onderzoek en assessments. Afhankelijk van de specifieke noden van onze klanten bieden wij een aanbod op maat!

    Poolstok werkt enkel met selectiekantoren die garant staan voor wetenschappelijk onderbouwde kwaliteit. Het partnership met Poolstok is dan ook een mooie erkenning voor het topteam van A&S Solutions.

  • Kerstverlof 2018-2019

    2018-12-13

    De kantoren van A&S Solutions zullen gesloten zijn tussen Kerst en Nieuwjaar. We staan terug volledig ter uwer beschikking op 3 januari 2019!

    Prettige en vooral veilige feestdagen vanwege ons team!
    Tot in 2019!

  • A&S Solutions neemt verlof!

    2018-07-17
    De kantoren in Zingem zullen gesloten zijn van maandag 23 juli 2018 tot en met zondag 5 augustus 2018. Op maandag 6 augustus zijn we terug van weggeweest.

    Prettig verlof en tot binnenkort!
    Het A&S Solutions team

  • A&S biedt ondersteuning bij het decreet lokaal bestuur

    2017-12-20
    Eerstdaags wordt het decreet lokaal bestuur (DLB) gestemd. De gezamenlijke ambtelijke aansturing           (1 algemeen directeur en 1 financieel directeur) is één van de pijlers waarop het decreet is gebaseerd en zal in de meeste lokale besturen een grote impact hebben.

    Voor het zover is, moeten er nog heel wat stappen ondernomen worden.

    A&S Solutions biedt zijn klanten de service om dit transitietraject juridisch en projectmatig in goede banen te leiden.
    In deze dringende maar gevoelige materie kunnen de consultants van A&S Solutions uw bestuur helpen en ondersteunen!

    Waaruit bestaat onze aanpak?

    ·         Toelichting proces en wettelijk kader aan het beleid

    ·         Opmaak functieomschrijvingen en dossier tot kandidaatstelling

    ·         Aanschrijven van de kandidaten

    ·         Nazicht van de kandidaturen

    ·         …

    Wij staan u zowel juridisch, strategisch, projectmatig en via de nodige documenten en beslissingen bij en kunnen u tevens ondersteuning bieden bij het meten van competenties in het kader van de systematische vergelijking van titels en verdiensten.

    Wegens de dringendheid en beperkte timing is het aantal projecten dat wij kunnen opnemen beperkt.      Snel reageren is dus de boodschap. U kan bij interesse  contact opnemen met Alain Halloy via alain@assolutions.be of Steven De Vos via steven@assolutions.be.
  • Opleiding Icarus evalutoren

    2017-10-10
    De Open Opleiding Icarus evaluatoren (3 sessies) gaat door op volgende dagen:

    op dinsdag 14 + 21 + 28 november 2017!

    Locatie: A&S Solutions -Kokerstraat 2A te 9750 Zingem
    Inschrijven kan nog tot 7 november 2017!

    Voor meer info, ga naar de rubriek Expertise > Opleiding en trainingen.
  • Uitnodiging infosessie toekomstvisie A&S Solutions -Cipal Schaubroeck.

    2017-08-25

    UITNODIGING INFOSESSIE

     A&S SOLUTIONS

     
    De overname van A&S Solutions door Cipal Schaubroeck zorgt in de nabije toekomst voor enkele noemenswaardige evoluties op vlak van software.
    Om u als klant als eerste op de hoogte te brengen van het nieuwe architectuurplan van onder andere Icarus en JobSolutions nodigen we u graag uit op onze infosessie, die doorgaat in Nazareth.
    Tijdens de infosessie maken we u warm om met hetzelfde volstrekte vertrouwen mee te gaan in het nieuwe verhaal van A&S Solutions.

    • Wat betekent de overname van A&S Solutions voor u als klant?
    • Wat is de toekomstvisie op onze diensten- en productportfolio?
    • Op welke manier integreert A&S Solutions zich in Cipal Schaubroeck?
    • Heel wat vragen rijzen, nog meer antwoorden worden u geboden op deze infosessie.

    Agenda

    13:00 - 13:30: Ontvangst
    13:30 - 15:30: Presentaties
    15:30 - 16:00 : Afsluitende drink

    Inschrijving

    We beperken de inschrijvingen tot maximaal 2 personen per organisatie.
    Inschrijven kan tot woensdag 20 september 2017 via onderstaande link:
    http://bit.ly/2wDCz8A
     

    Datum en locatie

    • donderdag 28 september 2017
    Aula Schaubroeck
    Steenweg Deinze 154, 9810 Nazareth


    We kijken er alvast naar uit om u persoonlijk te ontmoeten!

  • A&S Solutions en Cipal Schaubroeck tillen hun bestaand partnership naar een hoger niveau!

    2017-06-09

    A&S Solutions en CIPAL SCHAUBROECK tillen hun bestaand partnership naar een hoger niveau.

    Zingem, 9 juni 2017:  Cipal Schaubroeck  (Geel/Nazareth) neemt A&S Solutions (Zingem) over en wordt meer dan ooit een full service HR-specialist voor de publieke en non-profit sector. Cipal Schaubroeck nv integreert de e-HR software en het diensten portfolio van A&S Solutions in haar eigen portfolio. A&S Solutions bvba wordt een volle dochter van Cipal Schaubroeck en blijft verder bestaan als gerenommeerd rekruterings- en selectiekantoor. Op die manier zetten A&S Solutions en Cipal Schaubroeck een volgende stap richting full service HRM-specialist voor de publieke en non-profit sector !

     
    Schaubroeck nv en A&S Solutions werkten reeds jarenlang nauw samen. De oprichting van de joint venture Cipal Schaubroeck eind 2016 opende evenwel nieuwe perspectieven om het partnership op een hoger niveau te tillen.

    Het samenbrengen van expertises beschikbaar binnen zowel Schaubroeck, Cipal als A&S Solutions maakt het mogelijk om een nieuwe generatie HR-software en diensten aan te bieden aan een nog breder klantenbestand binnen lokale besturen en non-profit.

    De overname zal o.a. resulteren in een diepgaande integratie van HR- en payroll software. Het elektronisch personeelsdossier zal verrijkt worden met nog meer – soms zelfs domein overschrijdende - beleidsinformatie voor de moderne overheidsmanager. Inzake advies en begeleiding biedt de kruisbestuiving tussen bijvoorbeeld de juridische expertisecel van Cipal Schaubroeck enerzijds en de consultants van A&S Solutions anderzijds nieuwe mogelijkheden. 
     
    Deze strategische operatie heeft dan ook belangrijke voordelen voor de klanten van beide bedrijven:

    ·         een significante uitbreiding van het bestaande HR-dienstenaanbod;

    ·         een gecombineerde expertise van twee prominente spelers op het vlak van HR;

    ·         een gewaarborgde continuïteit  inzake loonadministratie, personeelsbeheer en HR-dienstverlening met meer slagkracht om ‘state-of-the-art’ en innovatieve producten op het vlak van HR te ontwikkelen;

    ·         een aanbod van toepassingen en diensten die echt op maat van de overheden ontwikkeld zijn;

    ·         een volledig HR-aanbod voor de lokale sector: van werving & selectie over loonberekening tot uitdienst.

     
    Samen bouwen aan overheden van de toekomst, dat is vanaf vandaag de gezamenlijke missie van Cipal Schaubroeck en A&S Solutions. Het bundelen van krachten zorgt voor verankering van expertise binnen Cipal Schaubroeck en meer financiële slagkracht. Ons antwoord op de uitdagingen van morgen is samen innoveren en in co-creatie met de klanten ons aanbod sterker maken. Duurzaam en mensgericht ondernemen staat centraal in ons beleid en is tevens onze garantie op continuïteit. Dit geldt zowel voor onze klanten, onze medewerkers als onze aandeelhouders.

     Zowel Cipal Schaubroeck als A&S Solutions, zijn ervan overtuigd dat een bundeling van krachten een logische en noodzakelijke stap is om aan de veelvuldige uitdagingen nog beter het hoofd te kunnen bieden.

     
    Meer info:

    Steven De Vos – Zaakvoerder A&S Solutions ( info@assolutions.be, +32 473 83 12 23)
    Gerrit Mornie – Marketing & Communicatie Cipal Schaubroeck nv (gerrit.mornie@cipalschaubroeck +32 479 36 94 92)



    A&S Solutions. In 2002 richtten Steven De Vos en Alain Halloy A&S Solutions op. Hun visie was om kennis en expertise – opgebouwd binnen overheden en grote consultancybedrijven – exclusief in te zetten bij lokale besturen in Vlaanderen. Deze succesvolle visie heeft er voor gezorgd dat A&S Solutions een bloeiende KMO met 15 enthousiaste en talentvolle medewerkers is en een indrukwekkende klantenportefeuille heeft. Onder impuls van co-creatie met de klant verbreedde A&S Solutions zijn markt met de  non-profit sector en tegelijkertijd ook het productportfolio met onder meer talentmanagement. A&S Solutions is toonaangevend inzake HR- en organisatieadvies voor de publieke en non-profit sector in Vlaanderen.

     

    Cipal Schaubroeck groep. Samen met meer dan 400 gedreven en competente medewerkers bouwt de Cipal Schaubroeck groep aan de overheden van de toekomst. Diepgaande kennis van de overheidssector,  gekoppeld aan krachtige en efficiënte HR- en IT-diensten maakt de groep uniek. Cipal Schaubroeck is niet alleen een kenniscentrum maar ook een gids voor de klanten die zich vooral in overheidsdiensten bevinden. Naast technische expertise geeft het bedrijf bijvoorbeeld ook advies in niches zoals: HR en payroll, financiën, belastingen, zorg & welzijn, burgerzaken, grondgebiedzaken en leefomgeving, bestuur & communicatie en overheidsopdrachten. Cipal Schaubroeck staat voor relevante innovatie in co-creatie met de klanten en heeft de ambitie om, samen met diverse overheden, dé toon te zetten in de ontwikkeling van oplossingen die overheden ‘digitaal of smart’ maken.
  • Uitbreiding gebruikers A&S HR-Software neemt fors toe!

    2017-04-20
    De ontwikkelingen voor onze HR-Software Icarus en JobSolutions staat niet stil! Continue zijn we bezig om onze software nog verder te optimaliseren en nog méér op maat te maken voor onze klanten binnen de lokale HR-context. Dit kunnen we realiseren doordat we klanten die er dagdagelijks met werken actief bevragen naar hun noden en behoeften. Zo zijn er het laatste jaar héél wat nieuwe zaken gerealiseerd dat voor elk bestuur van pas kan komen.

    Volgende besturen hebben we dan ook kunnen overtuigen van de meerwaarde en zijn ondertussen enkele maanden aan de slag met onze software:
    Gemeente Zaventem, Gemeente en OCMW Zwijndrecht, Stad en OCMW Diksmuide, Stad en OCMW Waregem, Stad Nieuwpoort, OCMW Bornem, gemeente en OCMW Waasmunster, Gemeente en OCMW Steenokkerzeel, gemeente Olen en binnenkort start stad Vilvoorde met het pakket!


  • Open opleiding Icarus voor evaluatoren

    2017-02-27
    De Open Opleiding Icarus evalutoren (3 sessies) gaat door op volgende dagen:

    27 april + 16  en 18 mei 2017

    Locatie: A&S Solutions -Kokerstraat 2A te 9750 Zingem
    Inschrijven kan nog tot 20 april 2017!

    Voor meer info, ga naar de rubriek  Expertise > Opleiding en trainingen.
  • Evaluatiesysteem A&S Solutions: volgens Audit Vlaanderen een voorbeeld van goede praktijk !

    2016-01-07
    In hun nota met structurele bevindingen uit de eerste reeds organisatie-audits haalt Audit Vlaanderen het evaluatiesysteem van Stad Oudenaarde, ontwikkeld door A&S Solutions, aan als voorbeeld van goede praktijk !

    "De stad Oudenaarde, een stad in Oost-Vlaanderen met ongeveer 31.000 inwoners, evalueert al haar mede werkers op systematische wijze. Daarbij gaat de personeelsdienst na of elke medewerker regelmatig opgevolgd wordt. Leidinggevenden krijgen hiervoor een herinnering. De tweejarige evaluatiecyclus start met een gesprek tussen de leidinggevende en de medewerker over de verwachtingen voor de komende evaluatieperiode. Samen vertalen ze die verwachtingen naar een aantal persoonlijke doelstellingen voor de medewerker en stemmen ze die af op de doelstellingen van de organisatie. Op die manier is het voor de individuele medewerker duidelijk wat zijn of haar rol is in datgene wat de organisatie wil bereiken.
    De leidinggevenden beoordelen hun medewerkers op een aantal vaste criteria zoals competenties, kennis, gedrag en attitudes. Elk criterium heeft een bepaalde wegingsfactor, die alleen door de personeelsdienst gekend is. Op basis hiervan wordt de beoordeling gewogen, wat leidt tot een gunstig of ongunstig resultaat. De leidinggevenden kennen die wegingsfactoren niet. Ze beoordelen elk criterium afzonderlijk, maar kunnen het evaluatieresultaat dus niet manipuleren. Dit draagt bij tot een eerlijke beoordeling van de prestaties van de medewerker.
    De evaluatie zorgt ervoor dat de medewerkers regelmatig de nodige feedback krijgen en biedt hun bovendien de nodige ontwikkelingskansen. Op basis van de evaluatieresultaten kan immers een persoonlijk ontwikkelingsplan voor de medewerker opgesteld worden om belangrijke competenties bij te werken. Ook
    opleidingen worden afgestemd op de behoeften die hieruit blijken.
    ... "
  • E-HR Software voor Pidpa en Zaventem

    2015-12-08
    Reeds vijf jaar werkt A&S Solutions intens aan de verdere ontwikkeling van Icarus en JobSolutions. Om de software maximaal af te stemmen op de behoeften en de wensen van onze klanten worden nieuwe ontwikkelingen steeds grondig afgetoetst met specialisten uit de sector en wordt de mening van onze klanten gevraagd. Dat deze aanpak loont staat vast!
    Het was dan ook vooral omwille van de naadloze aansluiting bij de lokale HR-context dat in november zowel de intercommunale Pidpa als de gemeente Zaventem beslisten om met de A&S HR-Software aan de slag te gaan.

    Pidpa zal reeds vanaf 1 januari gebruik maken van JobSolutions voor zijn rekruteringsbeleid !
  • Na Westlede kiest ook Pontes voor A&S Solutions als partner inzake werving en selectie.

    2015-10-15
    Na een grondige marktstudie en vergelijking van diverse selectiekantoren, kozen eerst Westlede en daarna ook Pontes voor A&S Solutions.
    Het nieuwe partnership heeft als doel de bestaande teams te versterken met nieuwe talentvolle medewerkers. Een eerste rekruteringsronde werd reeds succesvol opgestart.
  • 4 op 4 voor strategische partnership met Schaubroeck!

    2015-09-25


    Na het eerdere succes bij de gemeente en het OCMW van Zwijndrecht, behalen A&S Solutions en Weddecentrale Schaubroeck nu ook succes bij de stad en het OCMW van Lokeren!

    Alle besturen kozen resoluut voor het partnership in de verdere uitbouw van hun weddecentrale met een geïntegreerde HRM-ondersteuning.

    Stad Lokeren werkt reeds met de software van Schaubroeck Weddecentrale voor de loonadministratie. Vanaf 1 januari 2016 sluit ook OCMW Lokeren aan voor de payroll.

    Tegen 1 januari 2016 zullen - voor wat soft HR betreft - de toepassingen Icarus en JobSolutions van A&S Solutions worden uitgerold binnen stad en OCMW Lokeren.